Технологічні аспекти оцінки ефективності діяльності підприємств

Випуск: № 10, 2020

Doi: https://doi.org/10.37634/efp.2020.10.5

У статті розглянуто систему оцінки ефективності діяльності підприємства, починаючи з планування та вироблення стратегії. Охарактеризований показник «економіко-технологічний рівень технології» та позначено ключові показники ефективності. Серед індикаторів і показників виділено такі: технологічна продуктивність, додана вартість, чисельність працівників, річні витрати капіталу на технологію, рівні виробничого та комерційного розвитку підприємства, індекс продуктивності праці, показники фактичної економічної та фінансової ефективності господарської діяльності підприємств. Висвітлено важливі аспекти діяльності органів контролю на підприємстві, які забезпечують діагностику процесів, координацію та контроль реалізації затверджених планів, а також оцінку ефективності діяльності підприємства. Відзначено роль системи контролінгу в підвищенні якості управлінських процесів. Виділено особливості управління ресурсними потоками.

Ключові слова : оцінка ефективності, організація. Планування, рівень технології, господарська діяльність, комерційний розвиток, показники ефективності, діагностика

References:

1. Panov M.M. Evaluation of activities and company management system based on KPI. Moscow: Infra-M, 2013. 255 p. (In Russian).

2. Fedotova A. Evaluation of efficiency of activities and forecasting the financial results of the company based on indicator of economic level of technology. Risk: resources, information, supply, competition. 2012. № 2. pp. 281–286. (In Russian).

3. Goncharuk A.G. Formation of enterprise efficiency management mechanism (on the example of the food industry): Doctor of Economics dissertation: 08.00.04 / Odesa National Polytechnic University. Odessa, 2010. 474 p. (In Russian).

4. Balashov V.N. KPI as a tool for effective and efficient activity. Yearbook «Vittev readings». 2014. № 1. pp. 274–276. (In Russian).

5. Hovorushko T.A., Klymash N.I. Enterprise efficiency management based on a cost-oriented approach. Kyiv: Lohos, 2013. 204 p. (In Ukrainian).

6. Petruv E.V. Evaluation of financial efficiency of the generating company: selecting a key indicator. Energy of Tatarstan. 2010. № 4. pp. 64–70. (In Russian).

7. Creveling C.M., Hambleton L, McCarthy B. Six Sigma for Marketing Processes: An Overview for Marketing Executives, Leaders, and Managers. New Jersey: Prentice Hall, 2006. 304 р.

8. Kovalenko O.M. Strategy and mechanisms for regulating the activities of vertically integrated structures in the food industry. Kherson: Hryn D.S., 2014. 356 p. (In Ukrainian).

 

Завантажити статтю