Формування моделі оцінювання мотивації персоналу підприємства

Випуск: № 9, 2020

Doi: https://doi.org/10.37634/efp.2020.9.1

У статті розглянуто особливості формування моделі оцінювання мотивації персоналу підприємства на основі розрахунку інтегрального показника. Оцінка результатів визначення важливості складових стимулювання персоналу проводиться за допомогою експертного оцінювання. Здійснена інтерпретація значень інтегрального показника за шкалою бажаності Харрінгтона для умов дослідження. Побудована модель дозволяє проаналізувати зв’язки рівня мотивації персоналу та основних показників ефективності діяльності підприємства. Розглянуто особливості застосування міжнародного досвіду стимулювання персоналу.

Ключові слова : модель оцінювання, управління персоналом, стимулювання, мотивація, ефективність

References:

1. Aryee S., Walumbwa F.O., Mondejar R., Chu C W. Core self-evaluations and employee voice behavior: Test of a dual-motivational pathway. Journal of Management. 2017. № 43(3). pp. 946-966.

2. Audenaert M., Decramer A., George B., Verschuere B., Van Waeyenberg T. When employee performance management affects individual innovation in public organizations: The role of consistency and LMX. The International Journal of Human Resource Management. 2019. № 30(5). pp. 815-834.

3. Dillard P.K., Zuniga J.A., Holstad M.M. An integrative review of the efficacy of motivational interviewing in HIV management. Patient education and counseling. 2017. № 100(4). pp. 636-646.

4. Gilorme T.V., Shachanina Y.K. Corporate Social Reporting as a Dominant of Information Support for Enterprise Management, Economics and Society. 2016. № 5. pp. 672-677.

5. Lazaroiu G. Employee motivation and job performance. Linguistic and Philosophical Investigations. 2015. № 14. pp. 97-102.

6. Sayegh C.S., Huey Jr S.J., Zara E.J., Jhaveri K. Follow-up treatment effects of contingency management and motivational interviewing on substance use: A meta-analysis. Psychology of Addictive Behaviors. 2017, № 31(4). pp. 403.

7. Poshyvalova O.V. Construction of econometric model of the tobacco market in Ukraine. Economics. Finances. Law. 2018. № 9. pp. 17-20. (in Ukrainian)

Завантажити статтю