Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів

Випуск: №12, 2019

Doi: https://doi.org/10.37634/efp.2019.12.4

У статті розглянуто типи поведінки спроживачів на ринку залежно від обставин і життєвого етапу. Визначено під-ходи до дослідження сутності ситутаційних чинників. Наведено класифікацію ситуативних факторів. Проведено аналіз окремих ситуацій, які можуть впливати на поведінку споживачів. Досліджено ситуацію, коли різні чинники можуть пере-тинатися та впливати на споживачів одночасно. Визначено значення маркетингової служби у дослідженні ситуатичних чинників.

Ключові слова : ситуації, ситуаційні фактори, поведінка споживача, маркетинг

References:

1. Yevtushevska O.V. Features of consumer behavior in the market in modern conditions. Investments: Practice and Experience. 2016. № 20. pp. 22-24. (in Ukrainian)
2. Yegorov Yu.N., Nadtochiy Yu.B. Situational factors of consumer preferences. Economic Sciences, 2015. № 1 (53). pp. 40-43. (in Russian)
3. Yegorov Yu.N. Fundamentals of marketing. Moscow: INFRA-M, 2014. pp. 72-73. (in Russian)
4. Fundamentals of Marketing / F. Kotler et.al. Moscow: Williams, 2001, pp. 229-245. (in Russian)
5. Koval L.A., Romanchuk S.A. The main aspects of consumer behavior and factors that determine the choice of a particular type of consumer. Scientific papers of Kirovograd National Technical University. Economic Sciences, 2010. № 18. pp. 117-122. (in Ukrainian)
6. Marushevska O.H. The main elements of the status model of individual consumption. Multiversum. Philosophical almanac. № 69. Kyiv, 2010, pp. 232-238. (in Ukrainian)
7. Oklander M.A., Zharska I.O. Consumer behavior: tutorial. Kyiv: Center for Educational Literature. 2014. 208 p. (in Ukrainian)
8. Hromova O.Ye., Hrybachova V.L. Analysis of strategy and tactics of enterprise management. Economy. Finances. Law. 2016. № 5 (3). pp. 38-41. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/ecfipr_2016_5%283%29__10/ (in Ukrainian)

Завантажити статтю