Порядок застосування концепції маркетингового планування на підприємстві

Випуск: № 10/1, 2021

Doi: https://doi.org/10.37634/efp.2021.10(1).4

Сучасні підприємства працюють в умовах високої конкуренції, де необхідно шукати різні способи підвищення ефективності своєї діяльності. Один із напрямів активізації підприємства повинен бути спрямованим на застосування концепцій маркетингового планування. Планування маркетингу вкрай необхідно з погляду корисності і важливості, оскільки потреби соціуму не мають кордонів, а ресурси підприємства часто обмежені, де правильна організація маркетингової діяльності може дати підприємству бажаний прибуток, а також завоювати нові ринки і сформувати позитивну репутацію. Грамотне планування в змозі убезпечити підприємство від більшості непередбачених ситуацій, що дозволить надалі займати високі позиції на ринку. У статті проаналізовано концепції, у керівництві якими підприємства планують маркетингову діяльність, досліджено три основні системи на яких базується маркетингове планування на підприємстві.

Ключові слова : маркетинг, планування маркетингу, концепції маркетингового планування

References:

1. Karpenko N.V. Marketing activity of enterprises: modern content: monograph. Kyiv: Center for Educational Literature, 2016. 252 p. (in Ukrainian).

2. Semenyuk S.B. Marketing planning of enterprises. Galician Economic Bulletin. 2010. № 1 (26). pp. 84–92. (in Ukrainian).

3. Tsyba T.E., Sokur M.I., Bayura V.I. Marketing planning. Kyiv: Center for Educational Literature, 2007. 128 p. (in Ukrainian).

4. Darchuk V.G. Analysis and planning of marketing activities. Kyiv: DUT, 2019. 146 p. (in Ukrainian).

5. Azaryan O.M. Marketing: principles and functions. Kyiv: NMC MES of Ukraine: NVF “Studtsentr”, 2001. 319 p. (in Ukrainian).

6. Dzh. O’Shonessi. Competitive Marketing: A Strategic Approach. Saint Petersburg, 2002. 864 p. (in Russian).

7. Kotler F., Keller K.L. Marketing management. Saint Petersburg, 2009. 816 p. (in Russian).

8. Macdonald M. Strategic marketing planning. Saint Petersburg, 2000. 320 p. (in Russian).

9. Lamben Zh.Zh. Strategic marketing. Saint Petersburg, 1996. 752 p. (in Russian).

Завантажити статтю